woensdag 1 april 2009

Ding 14: Chatten

Chatten is gemeengoed. Iedere bibliothecaris zou dit medium moeten kennen. Zelf ben ik er al vanaf ICQ mee bezig. Daarna AIM, en nu MSN. Het is echt niet zo dat je dan de hele dag achter de pc zit te kletsen. Als je even niet wilt of geen tijd hebt kun je ook aangeven dat je afwezig bent, of jezelf ‘onzichtbaar’ maken. We hebben in De Bieb geprobeerd om nieuws via MSN uit te wisselen, maar dat was jammer genoeg nog geen succes: veel mensen loggen niet in. Maak er een gewoonte van om altijd online te zijn, en ontdek de voordelen!

2 opmerkingen:

  1. Eindelijk een volger ;-) Komt hoofdzakelijk door de kleine hoeveelheden tekst op een prima achtergrond -die ik al jaren geleden voor mijn blogs uitgekozen had ;-)

    Gisteren ben ik officieel begonnen met 23 dingen, er staat me nog wat te wachten. Al zijn er heel wat dingen die al tot mijn dagelijkse internetbezigheden horen. Wat vind jij van 23 dingen? Dat lees ik namelijk niet echt terug...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry voor de late reactie, maar ik had daar 2 maanden geleden nog niet echt een mening over. Ik vind eigenlijk dat het teveel gaat om gadgets die leuk zijn voor privé gebruik. Ik heb ook het gevoel dat het meer de bedoeling is om mensen bekend te maken met wat nieuwtjes, dan dat het om echt nuttige toepassingen voor bibliotheken gaat.

    BeantwoordenVerwijderen